9 januari 2012

Bröllop på koh Phak Bia

  Börjar en ny grej nu. Ska köra mina bloginlägg parallelt på www.maipenrai.se också, fåse hur det går. Himla bra forum för svenskar som har anknytning till Thailand.
   Spelade på ett bröllop i Lördags, skön stämning och kanonväder. Kul att få vara med när det är så mkt kärlek och glädje överallt. Mitt i ceremonin spelade jag "Utan dina andetag" med 11-åriga Klara. Hon var jättenervös men det gick hur bra som helst. Tyvärr har jag inga bilder på det, lite svårt att lira och fota samtidigt...  :-)

   Här kommer ett gäng foton...
toppentrelivgt brudpar hade jag som resesällskap ut till ön.

Uppe på kullen kan man skymta Thailands prinsessas sommarstuga.

Mäktiga kalkstensklippor överallt...

... har svårt att se mej mätt på dom.


koh Phak Bia. Här skall bröllopet stånda.

En fin katamaran passerade vi.

ön mittemot

själva "runwayen" eller landningsbanan på svenska?

gulligaste tärnorna tittade storögt på när ringarna kom fram.

lite mingel efteråt...

...alla 26 gäster trivdes i det vackra vädret.

...eh...  ?

kav lugnt på tillbakafärden.

camre 360-appen kan verkligen fixa fram fina bilder.

Tillbax på Sheratonstranden.

Fina ytor på Sheraton Krabi...

...poolen ser inte dum ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar