23 januari 2012

regnigt

   Käkade middag på Ruean Siam i Lördags och fick några sköna solnedgångsbilder. Lirade sen på Sofitel på kvällen, lugnt och laidback som vanligt. Sen åkte jag in till Krabi stad och då satte det igång att regna. Inte så länge men jag hann bli genomblöt, och det känns när man åker hoj. Tog en halvtimma att ta sej in, hutter...
   Lirade på Playground en halvtimma, en sorts audition. Bossen James från england var väldigt frånvarande, fick ingen kontakt med honom. Knappt nåt folk där heller. Kanske 10 pers alltsomallt, varav hälften kollade på fotboll och hälften var ett thaisällskap som var fullt upptagna med att prata loss i sin värld. Inte för att det gör så mkt, men James var liksom inte med heller. Spelade biljard med nån polare. När jag var klar och packade ihop så hann han dra nånstans utan att säga ett ord till mej. Jag väntade i en halvtimma men han kom inte tillbaka. Dålig stil tycker jag. Han borde väl vara lite intresserad om han nu ville att jag skulle spela. Man kan ge ett besked om vad man tycker iallafall. Känns inte som att det blir mera gig där.
   Jag tog ett varv på stan efter det, har aldrig varit där på kvällen förut. Inte mkt fart direkt. Några hotell där folk satt vid baren och softade. En litet rastahak "FUbar" som var mysigt. Ett thaiställe med plats för 300 pers som var helt dött, nja det var ett litet sällskap där men...
   Åkte hem kl 12 redan, och då började det regna igen. Otrolig kass tajming. Dyblöt igen. Som tur är har jag inte blivit sjukare, men det är drygt med allt regn. Enligt Norrmannen ska det bli torrt ett tag nu, hoppas på det....

Bra ställe att relaxa på när man intar kvällsvard.

åsså lite solnedgångsbilder igen då, I'm a sucker for sunsets...





Innanför bläckmeckaren ligger baren, en sån där med naturträ överallt och inga 90 gradersvinklar.

Fullt ös i Krabi stad... Not.

Stackarn satt nästan helt ensam och vevade thaihits på sin strata på jättestället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar