3 januari 2012

nytt år då.

... Känns faktiskt ingenting extra med det tycker jag. Kan beror på en nyårskväll som var väldans rolig på Full Moon bar och allt sovande efteråt...?  Jag och John lirade 2 set före 12-slaget sen gick vi ner och kollade fyrverkerierna på stranden, riktigt bra puls och toppenstämning där! Tillbax till Full Moon och lira. Tror jag spelade sista låten kl 4 nångång, puhuuu. Vi körde bla "Helan går" med varin sambuca till publiken, kulers! kom väl hem halv 7, däcka som en fura...Roligt som attan var det iallfall.
   Hela nyårsdagen regnade det mer eller mindre nonstop, jag var knappt utanför dörren. Jon Hicks kom förbi och vi lirade Worms worlds party ett par timmar, det var längsen kan jag säga, shit vad spö jag fick av honom... hahaaa.
   Käkade pork shops på Rovern och kollade fotboll, men ingen ork finns kvar. Hemma vid 1 dyngblöt eftersom det börjat regna igen
  Regnet forsatte vräka ner hela gårdagen. Det var sjöar överallt och sniglar och grodor och dryyyygt. Kollade mest TV hela dagen, inne på säsong 3 av "weeds" nu, himla skön serie. Men det slutade på eftermiddagen, så jag kom iväg till Sofitel för att jobba. Har fått en dunderkur av Doktorn för min hosta och det verkar funka. Kom igenom 2 set utan några hostattacker, känns bra!
   Hoppas på lite bättre väder och att halsen är på min sida nu, då blir det en fin start på nya året. Enligt nån kalender ska ju jorden gå under i år...då är det väl lika bra att leva loss i alla hundra % antar jag?   :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar