15 januari 2012

nyårslöfte

   Lite sent men det är på riktigt. För en gångs skull har jag lovat mej själv ett nyårslöfte. Lika bra att dra på ordentligt liksom. Tänkte till ett tag och kom fram till ... ja vafan det är väl lika bra...?! så här lyder det:

Jag lovar och svär att aldrig någonsin mer köpa en öl till mej själv!

   Bra va? hur många mer törs lova nåt sånt? Jag står för det i alla 100% och det kommer att genomföras. Om nån ser mej bryta mot det så är det fritt fram för valfri bestraffning som vederbörande anser lämpligt. Jag ämnar hålla detta löfte nämligen. Ja. Yes. Oui. Si. Chai krap!

Micke Magnusson visade mej en låt som Teddy Thompson lirar.  Hörde den första gången i en liten Iphonehögtalare inne i ett bullrigt Irish Rover. Hörde direkt att det här är en kanonlåt. Har repat in den och just nu är det en av mina favvolåtar att spela...  Tack Micke! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=8W89j6GjPDI

Har lite foton också såklart. Taget nere på Ao Nang stranden. Om man sätter ihop dom här bilderna  borde man kunna få en fin 360 graders snurr tror jag. Nån som har nåt bra program för det?








 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar