6 januari 2012

solen

...börjar titta fram mer och mer och varmare blir det. Fullt i byn nu med turister, bra stämning. Min röst verkar funka, känner mej bättre och bättre. Har fått mer jobb på ett visst ställe och ska lira på ett bröllop på Lördag ute på en ö som jag glömt namnet på. En 11-årig tjej ska sjunga "Utan dina andetag" och jag ska kompa, blir kul! Det ser bra ut i framtin just nu tycker jag  :-)

Tar ju en massa foton hela tin, en del är fixade med en app: "360" som jag gillar.

Snacka om att den killen trivs...

...han var helt betagen i henne, haha.

Ett trevligt vattenhål att hänga på efter jobbet...

Nånstans därborta ligger koh Hong tror jag.

Har man ingen plats får man vara fiffig, thaiarna är bra på såna här lösningar.

En liten stuga för sej självt på landet.

Mitt hus från busksidan.

Käkade gott häromnatten, det kom in mer varmrätter efter fotot är taget.
Vi var fem pers, slutade på 785 baht för allt...otroligt billigt!


En av mina promenadsträckor...

...och en annan...

och en till...

Även jag har coola fans!! :-P

Tänkte att jag borde ha nån poster, så här ser den ut än för tillfället.

2 kommentarer:

  1. Var e gillaknappen undarar jag o Paxby :-) Sista bilden var gr8 :-)

    SvaraRadera
  2. Postern var as gryyyyyyyyyyyym
    Gillar den helskarp ragge

    Forden34

    SvaraRadera